pendatang halal

Thursday 21 April 2011

Al-Kisah HP Buruk Ku...

Ni la HP yang pertama aku beli sendiri, sebelum nie ada gak tp kadang2 ada yg Tanya Areal Fan bg... Aku beli handset ni tahun 2005 dengan harga RM 1,200.00 masa tu abang ipar aku yg pakai tp baru je beli dia dah tukar handset yang lain so dia tolak dkt aku dengan harga RM 1,000.00 kira sambung bayar la ni... sbb handset ni dia beli kt kawan dia boleh bayar ansuran RM 200.00 sebulan, so dia pakai sebulan RM 200.00 tu la yg lebihnya aku bayar.. sampai la saat ni aku masih pakai handset ni lagi kalau dihitung2kan kira dah dekat 6 tahun aku guna handset ni. Aku bukan la kedekut nk beli handset baru tp handset aku ni x rosak2 lg sayang juga aku nk tukar handset baru sbb banyak kenangan dengan handset aku nie.. dengan telefon ni la aku bergayut berjam2 dengan pakwe ku ( skrg da jd laki la ). Kt dalam handset aku ni juga banyak pictures2 yg aku belum cuci lg.. sayang la... hari tu pernah rosak jap handset aku nie, so my mr. hubby nk beli la handset baru, tp aku suruh cuba repair dulu. Nasib baik la boleh di selamatkan lagi... Tp aku ada la juga terasa nk beli HP baru sbb handset aku ni meragam balik xleh nak cas betteri dia plk.. Nanti aku beli handset yang murah2 dah la sbb aku x pandai pakai yg canggih sgt pn..

1 comment:

  1. beli beli jgn tak beli..sy pun nk bli henset gak..hihii..sbb henfon skrg nie mcm dibri peluang nk dicampak ke sg.klang je gayanyer..huahaha

    ReplyDelete

comment here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...